torsdag 9. desember 2010

Reisecafè på Grunerløkka og noen julegavetips


Reisecafè på Grunerløkka
Reisecafèn Chillout i Markveien ble visstnok åpnet i mai 2010, men jeg har ikke kommet meg dit før nå. Det føles ut som jeg har gått glipp av noe! Visst er Nomaden bak Slotten bra, men denne har i tillegg til masse bra bøker også en stor cafè. Her kan man slenge seg ned på sofaen, drikke kaffe, lese og drømme seg bort til andre himmelstrøk. Bedre blir det ikke, bortsett fra å reise på virkelig da selvsagt. Mange fine og praktiske julepresanger kan også kjøpes her. Jeg ønsker meg reisebok til Vietnam og selvsagt en globus! Jeg anbefaler et besøk på Chillout!

Noen julegavetips:
Andre bøker som anbefeales alle leselystne og reiseglade er historikeren Torbjørn Færøviks sine reiseskildringer! Utrolig bra bøker:
Buddhas Barn, India, Kina, Mahatma Gandhi, Veien til Xanadu, Midtens Rike....







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar