mandag 19. desember 2011

Bokønsker og julegavetips...



Vanskelig å finne siste julegave? Bøker er alltid fint å få!

Disse ønsker jeg meg....
Roma -Simen Ekern
1Q84 -Murakami
Det dyrebare - Linn Ullmann
Imot naturen - Thomas Espedal
Historien om Fru Berg - Ingvild Rishøy (noveller og kritikerrost!)
Fvonk - Erlend Loe
Kartet og terrenget - Michel Houellebecq

Ellers så kan jeg anbefale:
 Min Kamp av Knausgård, jeg likte alle de fem første, og er godt i gang med den siste. Love it! 
Ekstremt høyt, utrolig nært - Jonathan Safran Foer
Imot kunsten - Thomas Espedal
The curious incident of the dog in the night-time - Mark Haddon (Prisbelønt med god grunn)
Etter skjelvet (se tidligere omtalt) - Murakami
Må også legge til denne morsomme boka, etter tips fra en venninne med tre små barn. Alle med småbarn kan ha glede av å lese denne: Sov for helvete av Adam Mansbach. 


Flere tips....

God bok og god handel! 
Støtt Redd Barna
Kjøp denne boka og støtt Redd Barnas



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar